Recente blogposts....

vrijdag 19 februari 2010

Scrapping the Music and Let it Loose

Scrapping the Music

Vlak voor het weekend nog even een berichtje.
Allereerst een layout die ik gemaakt heb voor de nieuwste challenge van Scrapping the Music. In verband met Valentijnsdag gaat het dit keer om een heel romantisch liedje, 'I could not ask for more' van Sara Evans. Ik heb er de woorden 'Time with you' uitgeplukt en voor deze layout gebruikt. De foto is gemaakt tijdens onze laatste vakantie op Corfu.
---
A short post just before the weekend.
First of all a layout I made for the latest challenge of Scrapping the Music. Because of Valentine it's about a very romantic song this time, 'I could not ask for more' of Sara Evans. I picked the lyrics 'Time with you' and used them for this layout. Picture has been taken at Corfu.
---
 
Let it Loose

Ik heb het al vaker gezegd, Marit's workshop is helemaal te gek. Voor les 4 hebben we geleerd te werken met de kleuren uit de kleurencirkel. De opdracht was de kleuren uit een bestaande foto te vervangen door de complementaire kleuren, dwz de kleuren die tegenover elkaar in die kleurencirkel staan. Je krijgt dan een heel surrealistisch effect. Wat was dit leuk om te doen!! Ik heb een foto van Ruud gebruikt met een gekke zonnebril op en dit is het resultaat:
---
I said it before: Marit's workshop is GREAT! In lesson 4 we learned to work with the colors from the 'circle of colors'. The prompt was to replace the colors of a picture by the complementary colors. This will create a special effect! Loved doing this!!
I used a photo of Ruud wearing some funny sunglasses and this is how it turned out:

 
 
 ---

Ik wens jullie allemaal een geweldig weekend!!
Tot de volgende keer maar weer!!
---
Wishing you all a wonderful weekend!!
And see you next time!!
----------------------------------------------------------------------------------

18 opmerkingen:

  1. There's soo much happiness in your faces! I love the colors and design! That journal page looks SO much like a cartoon...LLLLLOVVVE IT!!! Have a great weekend, sweets!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your layouts and pages are so happy! I love the joy in your photo for the STM, and the way you altered the photo for Marit's workshop is brilliant! have a super weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You make me feel so happy. Your posts are full of cheer. I love the layout or you and Ruud. You are so cute together! I contacted Marit to get in on the class she is starting a new one in May and I will be taking it then. I love what you are making. Just beautiful! BIG Hugs, Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your STM LO - the little bluebirds flying across the page and your "with" in those tiny letters! I see a few apples popped up too! Great touches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhhhh i love love love love your journal page and the lo u made for STM....u always have a way with color my sweet jenneke!!! thanks sooooooooooooooooooooooooooooo much for playing along with STM! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!!!
    Als ik je LO zie komt er spontaan een zomerliedje in mijn hoofd op:let the sun shine!!!
    Mooi gedaan, Jenneke!!!

    Liefs xxx
    Daniëlla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, al die lagen op je layout! Daar ben ik nou helemaal niet goed in.... dank voor de detail foto. En zo zonnig... de pagina van je art journal vind ik ook helemaal geweldig! Ook al zo zonnig, en het effect is "lekker gek" Mooi hoor! Heb een prettig weekend Jenneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love your LO for the challenge on STM..and your journaling is really fantastic, great work

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie LO voor scrapping the music!!
    Die pagina voor Marits workshop is echt leuk (Ruud knapt er wel van op..;) )

    Liefs Geke

    En een prettig weekend zonder sneeuw!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the colors on your first LO...the fresh feel to the LO just makes me smile!!!

    The art journal page....STUNNING....I just adore it and you rocked this assignment!!!

    Have a great weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De liefde maakt jong Jenneke! Een super foto en 'n vrolijke lo!
    Voor jou ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je Lo voor STM is errug leuk!! Lekker zomers, zou het er nog van komen?? Ook je opdracht van Marit is te gek, wat een leuk effect geeft dat!!!
    Hebben jullie het vandaag naar je zin gehad op de fair, het was hier mooi weer hopelijk bij jullie ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable LO, Jenneke! Loving those clouds & that photo is just too cute!

    Great art journal page... what a fun concept!

    Hope you're enjoying your weekend!

    Hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great photo! I love the little scene you created with all the clouds and the birds! :) Fun stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Jenneke...had 'm nog niet gezien ;)Super mooi papier en al die lagen zijn weer super!Wat een mooie foto ook!En de wolkjes zijn te gek ;)
    Je art journal page is helemaal super..mooi om zo te verven Hé!
    Bedankt voor de super gezellige dag op de beurs!Het was zo ontzettend leuk om even bij te kletsen en rond te snuffelen!!Moeten we echt vaker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke, zomerse LO heb je gemaakt voor scrapping the music! De liefde straalt echt van deze LO af :)

    En de pagina voor Marit`s workshop is goed gelukt, echt een surrealistische Ruud! Echt een top pagina.

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your work always amazes me!!! Absolutely awesome!! Thanks for joining in the fun at STM!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het resultaat van je verwerking van de foto is inderdaad geweldig!

    Vindt je LO erg mooi... Je hebt soms zulke mooie teksten in liedjes... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat! Bedankt!
Thanks a lot for your comment!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails