Voor de nieuwe challenge van Scrapping the Music heb ik deze spiegel gepimpt! Het liedje waar het deze keer om draait is Dream On van Aerosmith en de eerste zin luidt: Every time I look in the mirror. Ik had deze spiegel al een hele tijd geleden (in de opruiming!) gekocht en vond dat dit wel de juiste gelegenheid was om 'm tevoorschijn te halen. De tak, het uiltje en het konijntje komen uit het pakket wat ik laatst van Amy heb gekregen. Het was wel lastig om er een duidelijke foto van te maken..
---
The latest challenge of Scrapping the Music is about the song Dream On of Aerosmith. The first line is: Every time I look in the mirror. I bought this one quit a while ago (sale!) and thought this was the perfect moment to pimp it! The branch, owl and rabbit are from the package of Amy. It was difficult to take a good picture of it..

wow this is really an intelligent lo, it is fantastic.
BeantwoordenVerwijderenOh My Goodness this is such a great LO!!!! Love the mirror and the way you took the self pic!!! I just adore your work and you are sooooo talented!!! When I grow up, I want to scrapbook like you!!!!! Happy Friday!
BeantwoordenVerwijderenOMYGOSH!!!!!!! JENNEKE!!!!!!!!!!! EVERY time I BLINK.....U amaze ME EVEN MORE!!!! That is PURE GENIUS and STUNNING!!!!!!!! PERFECT lyrics U chose!!!!!! Thanks sooooooooooooooooooooooooooooooooo MUCH for playing along with us at STM! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)
BeantwoordenVerwijderenNou ja zeg!!
BeantwoordenVerwijderenDie spiegel is te gek. Super mooi gedaan Jenneke.
Je ziet er goed uit met je nieuwe koppie ;) One hot mamma...
Wat apart die uitwisseling. Twee uniek layouts, ieder op z´n eigen manier gescrapt.
What an amazing layout!!! And I LOVE the picture! This is my first visit to your blog, but I am anxious to return to see more of your work! Hope you have a fantastic Friday!
BeantwoordenVerwijderenHij is heel erg leuk geworden !!!!
BeantwoordenVerwijderenWat kan gescrapte uitverkoop toch leuk zijn!!!
Geke
Wowser Missy J this is just stunningly gorgeous. Love it all. Thanks for playing along with us at STM.
BeantwoordenVerwijderenI think your reflection in the mirror is the perfect touch. I love this. Very talented woman!!!! love you...love your style...Love your colors. WOW:):):):):)
BeantwoordenVerwijderenWat is je spiegel super leuk geworden zeg!!!!!! Dat uiltje is zooo schattig!
BeantwoordenVerwijderenHet is gewoon heel erg leuk om op je blog te komen kijken, iedere keer weer iets leuks voor het oog :)
groetjes Vivian
Ik sluit me aan bij Viv. Altijd leuk om hier te komen kijken. Wat ben je actief zeg en wat een leuk idee. Met deze spiegel ga je hoge ogen scoren!
BeantwoordenVerwijderenOMG Jenneke,
BeantwoordenVerwijderenTHis is just AWESOME! i LOVE the layering and the colour and the idea behind it. You are such an inspiring artiste!!
wow! That mirror is incredible!
BeantwoordenVerwijderenOH MY WORD THAT MIRROR IS WAAYYYY BEYOND ADORABLE! I love love love it! Thanks for playing along at Scrapping The Music!
BeantwoordenVerwijderenLove this layout, love love love. Scraplifting in progress.
BeantwoordenVerwijderenabsolutely awesome!!! What a great idea!!!! You totally rocked the challenge!! I love it!! Thanks for joining in the fun at STM!!!
BeantwoordenVerwijderenWOW!!!! OMG, how awesome...!!! I LOVE IT! truly amazing..!!! SENT FROM HEAVEN!!!!!!! ;-)
BeantwoordenVerwijderenMaarre, zonder geintjes, super mooi die spiegel!! Echt heel schattig. Ik dacht eerst dat jij er met je camera bij hoorde, maar toen kwam ik er achter dat het je spiegelbeeld was.. Geeft weer een extra dimensie aan het kunstwerk, haha. Lang leve de uitverkoop, hoera.
Tot straks!
Dikke kus, Karlijn
WOW!!! This is WAY COOL!!!! I love how you too the first picture! WOW!!!! What a great take on this week's challenge!!! WOW!!!! Thanks for playing along with us at Scrapping the Music!!!
BeantwoordenVerwijderenWOW WOW WOW, your layout is amazing!
BeantwoordenVerwijderenU WON STM this WEEK!!!! YAY JENNEKE! :):):):):):):):):):)
BeantwoordenVerwijderen